Bränd

Idag var det jätte fint väder ut så jag tog på mig shorts och tröja och sen åkte vi iväg och hyrde cyklar och cyklade längs alla stränder. Jätte fint var det men det blåste som fan så jag frös som fan. Och inte tänkte jag att man blir brun när det blåser så jag hade inge solskyddsfaktor på mig och nu så har jag bränt mig i hela ansiktet förutom runt ögonen för där hade jag glasögon, snygg bränna säger jag... haha, och vi ska gå ut och äta vad pinsamt. Och sen har jag bränt upp hela bröstet med...
Lägger in bilder från igår och idag som vi har tagit när jag kommer hem.
Vi gick upp till St monica igen och jag fick med mig hem dessa tre saker :


En plånbok



En liten väska

En skinnjacka. Den är skit snygg men jag vet inte än om den passar rikigt på mig men men.. Kunde inte låta bli så nu måste den användas!


På köpet fick jag det hära.. Vill inte visa hur jag ser ut i ansiktet men det är lika rött där förutom runt ögonen som sagt för där är det märke efter glasögonen...

Kommentarer
Postat av: linda

Aj aj ajjjj.....snygg jacka !

2011-02-21 @ 12:47:20
Postat av: Anonym

vad fin skinnjacka, hur mycket kostade den ? :)

2011-02-21 @ 22:12:28
Postat av: Anonym

vad fin skinnjacka, hur mycket kostade den ? :)

2011-02-21 @ 22:12:33
Postat av: linnea

Tack!

Den kostade typ 350 kr =)

2011-02-22 @ 02:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0