Potatiskrig + LA

Hejsan!
Har inte haft tid att bloggat men nu sitter jag på hotellet i LA!
Jag börjar med att berätta gårdagen ( onsdags ), herregud vilken kväll!
Först var jag själv hela dagen sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte med hans arbetskamrater (både amerikanerna och svenskarna) till en restaurang. Aa det var ju inte en vanlig restaurang för när vi kom dit så kom man först in i en leksaksaffär typ men konstiga hattar, leksakspistoler m.m.
Sen när vi satt oss ner så hade vi alla fått en varsin leksakspistol och sen kommer servitrisen in med en massa råa potatisar och då skulle man skjuta potatisar på varandra medans man väntade på maten. Haha fan vad kul det var!
Jag trodde inte att dom var seriösa först för hur normalt är det att skjuta potatisar på varandra medans man väntar på maten? :s
Haha det var ju inte så roligt om man hade gått på toan och sen kom tillbaka och alla skjuter på en så att man får typ kasta sig ner på golvet. Men fy fan vilken rolig kväll även fast jag var själv barn och tjej.
Och det konstiga var att restaurangen såg ut som en lekstuga och det var inte en enda unge där, skulle man få känna sig som ett barn för en kväll kanske? haha vem vet ;)

Vaknade vid halv 7 typ och gick upp och åt frukost med pappa och sen hoppade jag i badet och sedan packade jag ihop alla grejer för LA. Flygresan från Louisville till LA tog 4,5 timmar och vi fick mellanlanda någonstans vet ej var ;) Så nu har vi nyss ätit mat och ska nog gå och lägga mig för i morn blir det äventyr i LA ;)
PUSS


Restaurangen

Potatiskrig



haha den bjuder jag på ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0