Praktik

Ja hade min första praktikdag idag och det var väll kul när man väl gjorde någonting.
Haha var lite roligt när jag stod och pratade med min handledare:
Han: " Vad vill du blir när du blir stor då?"
Jag: " Jag vet inte, det jag vet är att jag ska jobba utomlands"
Han: " Jaha, vilket land?"
Jag: " Usa"
han blev lite irriterad och berättade att det bara bodde jätte överviktiga i usa och att dom kunde dränka sig själva om alla överviktiga badade samtidigt haha.
Sett för mycket på tv?, tänkte jag.
Sedan frågade han: " vart vill du bo i usa då?"
Jag: "LA"
Han: " men där bor ju bara en massa tjejer med silikonbröst "
Deffenetivt sett för mycket TV!
Jag : "Haha nej" typ
Han: " som om att du har varit där"
Haha vem kom inte hem där ifrån för en vecka sen ;)? lite knäckt blev han nog ;D
Nu ska ägna resten av dagen hemma i soffan och slå på stylisterna och sen börja med maten.
PUSS


Nämnde nog inte att jag praktiserade på kicks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0