Shopping

Vaknade vid 6 i morse amerikansk tid och klockan var då 12 i sverige tror jag. Har inte rikigt ställt om mig än.
Men jag hoppade in i badet och se följde jag med pappa och edward ut på en promenad och vi såg oss omkring i Louisville. Vid halv 10 åkte vi iväg till flygplatsen och böt bil för den var för liten och sen åkte vi till 2 köpcentrum.
Forever 21 och Victoria Secrets bästa butikerna än så länge!
På Forever 21 hittade jag svarta pumps, 1 cardigan och en väst/cardigan. På Victoria Secret hittade jag en bikini och en byxdress.
Nu så sitter jag på hotellet och ska byta om till träningskläder och sen dra ner och träna styrketräning med pappa.
PUSS












Kommentarer
Postat av: Jasmin

åååh, västen, ii loove :) hur mycket kostade den ? Kram, hoppas du har en trevlig resa ! Glad alla hjärtans dag förresten <3

2011-02-14 @ 07:55:44
URL: http://jaazmins.blogg.se/
Postat av: linnea

Den kostade 12,90 dollar så typ 84 kr!;D

Glad alla hjärtans dag! <3

2011-02-14 @ 13:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0