Sista dagen i LA

Ja idag är det sista dagen i LA och hur ska den spenderas? Jo för min del sitta inne...
Jag ser helt hemsk ut i ansiktet, allt har blivit värre och jag har verkligen rudolf med röda mulen...
Det är ju skit fint väder ute med så jag vill ju lägga mig vid poolen och sola bort det röda men det kanske inte är så bra?
Sitter och väntar på att pappa ska komma med frukost för jag vill inte visa mig ute idag!
Undra hur många dagar det tar innan det röda försvinner?
Nu ska jag börja packa för inatt åker vi till flygplatsen och flyget går 06:35 till Chicago och där får vi vänta i 4 timmar på planet till stockholm. Så är hemma i kga klockan 7 på onsdag morgon. Kul att sitta på flygplatsen i Chicago med min bränna!? Får nog köpa mig en snygg keps och sen sätta på mig glasögon.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0