The last day

Ja vi gick som sagt till strande och trodde att det skulle ta 10 min att gå dit så då täntke vi att det är väll inte så långt så vi gick. Aa det tog ju typ halva dagen att komma dit.. Sen kom vi på att det var nog med bil som det tog 10 min med.
Aja så nu har jag bränt mig ännu mer. Fast den hära gången hade jag faktisk solskydd men jag var inte så noga så jag har bränt handleden på vänstra armen och mer på kinderna. Men det var faktiskt jätte skönt att röra på sig fast jag hade ju inte världens bästa gå sko, ballerina skor kanske inte är några skor att gå en mil med? ;D Vi räknade att det ver mer än 1 mil vi hade gått sammanlagt idag fram och tillbaka.
Sen satte jag på mig min nya bikini från vitorica secret och vi satte oss i en bubbelpool vid poolstället och chillade.
Men sen när jag kommer upp så har bikinibyxorna slitsönder av det man sitter på i bubbelpoolen.. Roligt..
Nu så ska vi äta tacos på någon taco restaurang och inatt åker vi tillbaka till kalla sverige. Är jag redo för kalla sverige? skulle inte tro de! Just nu ÄLSKAR JAG USA och jag och ellan har ju våra drömma ;)
Är framme på arlanda 07:55 på onsdag morgon där en limmo väntar på att ta oss hem.
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0