3 veckor kvar!

Bara tre veckor kvar tills jag åker! ;D
Har redan gjort min packlista och min shopping lista.
Längtar som fan! Kommer vara så jälva gött att jag inte kommer att vara i skolan på 5 veckor! ;D

Igår efter skolan kom jeffa hem till mig och vi gick upp till leif och hämtade Moa och Tilda och sen gick vi till ok och hämtade mitt linne. Nu fattas bara min bikini överdel och min bikini (som kommer dock inte förens i maj :( )
Jag hoppas att bikini överdelen som jag skicka tillbaka nyss kommer innan jag åker men det gör den nog förmodligen eftersom det lär ju inte ta 3 veckor att skicka en bikni.
Efter vi hade hämtat linnet så gick vi hem till lägenheten och laga tacos och sen satte vi oss och kollade på let's dance och jag somnade typ i soffan, för jädrar vad trött jag var!
Så jag somnade klockan 10 igår en fredag (y) Men jag hade ju faktiskt varit i skolan och haft en 5 timmars hantverk och sen en engelska redovsining.
Idag så vaknade vi vid halv 1 och satte oss och åt frukost. Sen hoppade jag in i duschen och jag har varit snäll mot mitt hår idag för jag har använt inpackning och naturliga oljor. Ska även ner och klippa mig sen och jeffa ska ta hål i örat för första gången, måste ju följa med och hålla handen ;) haha
Ikväll så blir det att kolla på Sverige- Serbien i handboll och hoppas på att de vinner!
puss


Fick mina naglar i ordning gjorda på hantverken av susanna.




Pappa och ida.
Ida fyller år idag så ett stort grattis till henne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0