Gårdagen

Hann inte att blogga idag så jag berättar nu vad som händer igår.
Efter matchen satte jag mig ute i solen och solade medans jag gjorde alla läxor.
Efter en stund åkte jag och pappa in till dfs och jag hämta min bikini och nu är det rätt storlek så nu väntar jag bara på volangbikini som dock kommer i maj :( Det är ju allfall innan sommarn om man ska säga något positivt ;D
Sedan drog jag och pappa till träningslokalen men det var så mycket folk så vi gick ut och gick i en timma och en kvart typ. Man sover bättre när man tränar kan jag lova! Så himla mycket bättre. Även fast inte det var värsta tränningen igår så var vi ju ute och rörde på oss och det är ju lite träning :)
När jag kom hem satte jag mig och övade på svenska och sen la jag mig och kollade på oth.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0