God morgon!

God morgon!
Har precis ätit frukost och nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik.
Pappa kom hem i morse från malaysia och han hade köpt med ett par ros/röda hörlurar åt mig. Trampade sönder mina gamla.
Har inget planerat idag så det blir en slapp och plugg lördag. Kul eller inte! Men det är ett måste eftersom jag har två redovisningar nästa vecka. Måste börja läsa i engelska boken med för den ska vara utläst till och inspelad vecka 7.
Det är ju så hilma fint väder ute så jag kanske sätter mig ute i solen och solar ansiktet lite ;D
Ska förska få med pappa och träna med men han är nog trött efter flygresan. BTW jag åker om 2 veckor idag till USA! ;D;D taggad som faan! Dock tycker jag inte om att flyga men det går säkert bra hoppas jag.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0