Handboll

Efter skolan åkte jag till ok och lämna in min bikini så nu är det klart!
Lagade mat och mamma och brosan idag och diskade också så idag har jag varit duktig (a) haha
Ska beställa en annan bikini i morn med mamma, ska välja en med en volang på. Vill ha den röda men det var slut idag så ska se om den har kommit idag annars så tar jag den gråbruna.
Nu så tittar jag på handboll sverige-argentina och just nu så ligger de under :(
Hoppas att andra halvleken går bättre!
I morn så ska vi göra inpackning och massage på hantverken så längtar!
Nu börjar matchen igen puss.


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Så söt du är :)

2011-01-18 @ 22:43:37
URL: http://jaazmins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0