Lördag

Hann inte att blogga igår men åkte dirket hem till jeffa efter skolan.
Vi lagade mat och kollade på film eller jag råkade somna så hon fick kolla själv.. Men jag blir as trött när jag får gå upp halv 6 varje dag. När vi vaknade så tränade vi med wii, skit kul!;D
Kollade på sverige-slovakien förut och jävlar vad utklassade de blev! Första halvleken var det spännande för då låg det lika men i andra halvleken så drog sverige iväg och det blev 38-22 till sverige.
Paja ringde mig också och frågade fall jag skulle komma ner till henne på torsdag och kolla på en sverige match och det tackar man ju verkligen inte nej till!
Nu så sitter jag och kollar på film med pappa och äter färsk ananas mums!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0