Måndag

Åkte till kicks efter skolan idag och det gick jätte bra så nu har jag en praktikplats! Fick ett sms av jeffa förut om att kläderna hade kommit så ska åka och hämta dom i morn ;D
Fick se på adela att vi har ändrat schemat så nu slutar jag som vanligt på måndag,tisdag och onsdag men på torsdagar slutar jag 10:55 och på fredagar slutar jag 15:10. Lite dåligt att vi slutar så sent på en fredag men men. Fast vi har lång stylisttimme då så det är bra! ;)
När jag kom hem från kicks så satta jag mig framför tvn och satt där tills pappa kom hem. Sen hjälpte jag han med maten och sen satte jag mig och kollade på top model och åt glass. Nu så ska jag gå och lägga mig för det är skola i morn vilket innbär att jag måste gå upp tidigt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0