Måndag

Var skit trött i morse när telefonen ringde men det var bara att sätta fart och gå till bussen eller fick skjuts av mamma till bussen, vilket var bra för annars hade jag slagit ihjäl mig på isen.
Hade matte prov i skolan och det gick väl bra, svarade på allt iallafall.
och så sen när jag skulle hoppa av bussen vid ok ,för att lämna paket som jag ska byta, så var det jätte många som skulle av och jag stod sist med en annan kille och så skulle han gå av och så bara stängs dörrarna så vi fick inte gå av så fick gå av andra hållplatsen bra chaffis (y) så jag har inte lämnat paketet så får göra det i morn om jag hinner.
Fick besök av en kompis förut och vi prata litte och kolla på film.
Nu så ska jag hjälpa mamma med maten och ikväll blir det handbolls match igen! go go sverige!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0