Måndag

Kort skoldag idag och fick reda på matte provet och det blev vg+.
Hände inte så mycket mer i skolan.
När jag kom hem så fick jag besök som stannade till halv 6.
Efter det satte jag fart med maten och det blev fisk och potatis.
Efter maten så gick jag och moa ut med tilda och nu så sitter vi här.
I morgon väntar en lång skoldag.. Kommer hem vid 6.
Fick reda på idag att jag är ledig på fredag så det gött! Så denna veckan kommer att bli bra. Ska ju fika med ellipelli på torsdag och den flickan har man ju saknat :o
Nu så ska jag hoppa in i duschen och sedan bara ta det lugnt framför tvn
puss












Saknar sommaren med ellipelli och 9e1!

Kommentarer
Postat av: elli

min gummsa:(:(<3 saknar hela dig!!

2011-01-25 @ 20:50:45
URL: http://ellinora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0