Måndag

Tycker om mina skoldagar på måndagar, slutar halv 1.
Efter skolan så följde jag med emma till skopunkten eller sko kanonen vet ej vilken. Blandar jämt ihop dom två..
Iallfall så skulle hon kolla praktik plats där men tyvärr så gick det inte :( men vi prövade skor allfall och jag hittade ett par jätte söta pumps men fanns de i min storlek eller nej? jag prövade en 36 för de har jag på tygskor och såna skor men på klackisar måste jag ha 35..
När jag kom hem satte jag mig och gjorde en power point till naturen i morn och sen dunkade jag och tvillingarna musik och dansa.
Nu så har jag precis kommit ur duschen och ska bara öva in muntliga redovisningen och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig för i morn väntar en lång skoldag + bodypump på idrotten.
Puss

haha hitta en snygg bild bland photo Booth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0