Muffins

Kom hem från skolan vid halv 5 och satte mig och kollade på tv tills mamma kom hem med en massa chokladmuffins från donkan MUMS!
Sedan satte jag och mamma fart med maten och sen kollade vi på vänner och åt god mat.
Nu har jag precis kommit ur duschen med inpackning i, ska snart gå och skölja ut den.
Ikväll blir det att kolla på glee och sen gå och lägga mig för jag är as trött. Kanske slår på ett avsnitt av vänner eller oc ;D
Haha juste! det gick inte så bra för mig och sussi med latten. Tog en klunk och sen slängde vi den och susanna är så smart att hon kastar i muggen , som är full typ, i papperskorgen och det bara skvätter ut kaffe på hela väggen och möblerna som stod vid papperskorgen (y) tur att ingen såg ;)
puss

Muffins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0