Onsdag

Skola idag och det var som vanligt. Fick springa till bussen och vi hann precis med den, tur att victoria var så snabb så att hon hann stoppa den annars hade vi missat den. Emma och jag fick vänta i en kvart på busstationen och fan vad rädd vi var. Det satt en gubbe eller en man och stirra på och oss hela tiden och log usch!
När jag kom hem satte jag mig och kollade på film med fiffi samtidigt som jag gjorde engelskan. Är inte riktigt klar med den men resten gör jag i morn på lektionen och det är i morn jag slutar klockan 11 så himla skönt!
Nu så ska jag gå och läsa lite i min bok och sen tar jag natten för i morn blir det upp tidigt som vanligt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0