Skolan

Sitter i skolan nu och har natur, där vi har grupp arbete om fossila bränslen och det går inge bra för mig. Hittar ingenting på för och nackdelar med det.
Fick inpackning och spa massage av felicia på hantverken så nu mår mitt hår bra! ;D
Har svenska sen 10 över 1 och slutar halv 3. Börjar egentligen den lektionen 13:50 och slutar egentligen 15:10 men vi har så snäll lärare så vi får börja tidigare ist ;D
Efter skolan åker jag till mormor och lagar mitt linne som jag hade sönder i måndags :( men som tur var så är det bara bandet på linnet som har gått av så det är bara att sy om sömmen sen är den lagad. Ska även ta med min andra tröja som jag ströck sönder som mormor har försköt att laga men det gick inte så bra för spetsen hade smällt och stelnat så det gick typ inte att göra något. Jag som bara hade haft den i en veckan innan jag tog sönder den :( Fan.. Men fick ju lära mig att man inte kan strycka på spets.
Nu så ska jag fortsätta med uppgiften puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0