Tisdag

Blev inte så lång skoldag som jag trodde idag.Vi började idrotten klockan 1 och slutden den tio över 2 så åkte med bussen tio i 3 så vi fick sluta nästan 2 timmar tidigare. När jag kom hem satte jag mig framför tvn och filade och målade mina naglar och så fick jag en nagelflis i ögat ( vet ej hur jag lyckades med det men det gjorde jag..) så har ont eller det skaver. Har försökt att ligga ner med huvudet utanför sängen så att tårkanalen ska gå igång men jag lyckas inte. Får väl sätta på en sorlig film så att jag tjuter en skvätt...
Nu så lagar brosan mat och jag är vröl hungrig så hoppas att maten är klar snart!
Ikväll spelar sverige- danmark och det måste man ju se! hoppas verkligen på att de vinner men jag tror faktiskt inte det :/ men jag får hoppas att jag har fel! Efter matchen blir det att gå och lägga sig och sova för jag är as trött och grinig som fan.
I morn så ska jag få inpackning av emma på hantverken INGA FEL! ;D
Fick reda på att nästa vecka så går vi bara halv dag på onsdag så jag slutar 12 då och på fredagen så har vi studiedagar så jag är ledig nu på fredag och nästa fredag och det är ju inge fel! ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0