Torsdag

Har inte orkat bloggat i veckan med en så här har mina dagar varit:
Jeffa sov hos mig någon dag kommer inte ihåg är helt borta vilken dag det var :$
Igår så var jag barnvakt på förmiddagen och sen åkte jag hem till mormor och vi fikade och sen gick vi ut och åkte pulka. Haha stackars mormor buttade ner henne från en backe så att hon ramlade längst ner. kul hade vi allfall ;D Sen när vi skulle åka hem och morfar skulle skrapa bilrutan och så sätt mormor på vindrutetorkaren oh morfar blir skit rädd och skriker till.
Gott skratt fick jag ju allfall den dagen. Sen kom jeffa till mig och vi gick till pekås och köpte cola och ananas som vi åt medans vi kollade på filip och fredrik.
Idag så har vi inte gjort ett skit typ. vi vaknade vid halv 1 sen dess har vi inte gjort ett skit.
Vid 7 kom mamma och hämtade mig och vi åkte till leif och lagade mat alla tsm :)
Nu sitter vi och kollar på göta kanal 3.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0