25 juli

Hela dagen idag har jag varit med jeffa på hennes jobb och provjobbat där. Det gick bra och jeffas chef sa att det gick bra. Om jag får jobbet så ska jag börja jobba i höst efter skolan och sånt.
Efter det åkte vi in med mamma till teila för jag ska köpa en iphone 4 men de hade ingen innen i affären så vi skulle beställa på internet med dera jävla hemsida funkar ju inte! så vi får göra det i morgon. Hoppas att det går fort nu!

Glömde att berätta att jag följde med mamma,mosan och paja till marieberg och fick med mig ett örhänge från style by tyra, ett par svarta jeans från rut m.fl. , en vit bh.





Fick det hära fina linnet av jeffa i födelsedagspresent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0