Helgen

Här kommer bilder från helgen!


I fredags åkte jag hem till ellinor och vi målade hennes balkong och solade. På kvällen gick vi ner till ica och köpte en glass och sen sprang vi till pekås och köpte godis och sen satte vi på sex and the city.


Igår skulle paja och hennes kompisar + pojkvän på rockfest så jag sminkade paja och fixade håret. Jag sminkade även oscar med. Vilka snyggingar på bilden alltså! hah


På kvällen kom ellinor och vi fixade oss och gick ner till raffes, där vi mötte david och andreas.

Vi gick typ runt hela degerfors men det var roligt ändå! vi gick till en fest men gick efter typ 1 min. Fick blommor av david den charmören ;)




Ellinor försökte att bära andreas på ryggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0