Presenterna från grillpartyt!

Lägger in bilder från vad jag fick för saker på grillpartyt!
Berättar och lägger in bilder i morn om grillpartyt. Det var jätte roligt att de kom på min födelsedag!

Presenterna från ellan!

Fick ett litet brev av ellinor och tillbehör till brevet. As gulligt! Fattar inte hur man kommer på så bra saker att ge personer! Det var as roligt att få ett personligt brev! TACK bästa vän!<3




Större bild på ringen, As snygg!



Presentarna från David och Larsson.

Gulliga pojkarna är och köper blommor till mig och paket!


Haha david och larsson skojade lite och gav mig en tvättsvamp och en handske för jag hade tidigare under dagen berättat för david att jag hade fått saker tills jag flyttar hemifrån och då ville de vara med och hjälpa till ;).


Fick även en ask Toffifee AS GÖTT! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0