Veckans som har gått

Onsdag:
I onsdags åkte jag hem till jessika och vi kila ner till coop och köpte nästan 1 kg godis! Det var extra pris så då passar man ju på ;) Med nästan ett kg godis i handen åkte vi till jessika och kollade på paradise hotel danska och det var faktiskt bra!

Torsdag:
I torsdags åkte jag,mamma och mos in till örebro för jag skulle leta efter shorts en trejde gång... Kom inte hem med några shorts utan saker till rummet. Och det är fan inte lätt att skruva ihop en byrå alldeles själv kan jag lova! Tog mig 2,5 timmar att skruva ihop en byrå och en klädstång (y)..

Fredag:
I fredags hade jag filmkväll med emma. Vi åt chips,melon, drack cola med lime och kollade på filmen ugly truth och snackade lite skit ;)

Lördags:
På förmiddagen åkte jag,pappa,ida och tvillingarna för att hitta ett par shorts åt mig, fjärde gången.. Hittade inga på stan så vi åkte till bergvik, femte gången. Men där hittade jag ett par ÄNTLIGEN!! Fick även med mig ett linne från gina hem.
På vägen hem ringer syster från göteborg och säger att hon nyss har varit på bikbok och fått med sig en massa kläder. På bikbok hade dom stor utsäljning på allt. Man fick välja mella att köpa en lite påse för 100 kr eller en stor påse för 200 kr och så fick man fylla dom med kläder, nagellack alltså allt vad som helst. Syster hade köpt en lite påse för och fått ihop saker för 2000 kr. Snacka om bra kap! Synd att man inte var i göteborg då..
På eftermiddagen åkte jag ner till valla och såg på degerfors matchen med ellan,david och andreas.
Sugna på godis blev jag och ellan efter matchen så vi gick till coop och handlade lite ;D
På kvällen kom david,andreas och pasma och vi spelade kubb och tog en cykeltur genom degerfors.

Söndag:
Ellan och jag vaknade vid kvart i 12 av att mamma ringer. Vi bestämde oss för att gå ner till david som stod och sålde jordgubbar utanför ica. Så vi gick ner och fick med oss 2 liter hem som vi sedan satt och moffade.
När jag kom hem åkte jag och pappa ut och övningskörde. Det gick väl bra men att fickparkera är inte lätt! jag fick göra det mellan två konor det var väl tur det för jag körde på ena konan (y) haha.
Nu ska jag börja packa för en vecka hos farmor och farfar och bara ta det lugnt! Men kommer hem innan midsommar och firar den här hemma. Om en vecka så är man 17 år ;D
PUSS














Bästa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0