Fredag

Internet har cpat så har inte kunnat blogga något. Men gud vad skönt att det är HELG! Är helt slut!
Men jag har varit på praktik hela dagarna, halv 10 -16.00 så är helt död när jag kommer hem.
Har fått sminkat Amina, hjälpt kunder, plockat fram varor, slängt skräp, frontat, sätta på prislapper m.m.
Höll på att skita på mig idag när jag och Amina stod och städade på lagret och staplade lådor och så råkade Amina ha ner ett lock som log långt uppe i på ett lock och så ramlade det ner och rätt på en sprayflaska och den gick sönder och det bara spruta ut hårspray. Haha jag bara sprang ut och trodde att den hade landat på en brandvarnare för det rök till och med om den. Det hördes enda ut i butiken haha. Snacka om att det luktade på lagret sen. Och efter det åkte vi ner och slängde skräp och så hade vi inte stängt dörren ordentligt så den började tjuta som fan. Verkligen våran dag idag.
Nu så sitter jag hemma hos mamma och ska börja packa för en vecka hos pappa. Snart kommer paja och teo och hämtar upp mig och så drar vi in till pappsen.
Nu måste jag sätta fart PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0