GRATTIS!

Denna hära veckan har gått så jädra snabbt och jag är helt dagvild pga att jag var ledig i måndags så har jag trott att det har varit onsdag idag och även kollade jag på grey's igår och jag VET att det är på onsdagar... Aa ibland hänger man bara inte med ;D
I morn är min sista dag på praktiken och hoppas att jag får sluta lite tidigare så att jag kan åka hem och fixa mig för födelsekalas hos ellinor som faktisk fyller år idag!! Min lilla stjärna 17 år inte långt kvar till krogen du!
Nu ska jag sätta mig och kolla på sveriges värsta bilförare och sen big brother PUSS!








En lite bildbomb blev det ;)

Kommentarer
Postat av: elli

gummmsii, HIHIHII, längtar efter dig!! :D o taaack <3

2011-03-18 @ 14:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0