Helgen

Fredag: Susanna och jag bestämde oss för att följa med och jobba med miss universe uttagningen så vi var på möte som typ varade i 10 min och vi väntade i skolan från 3-6.. Men vi åt donkan så då gjorde de inge (a)
Juste! när jag,susanna och sara satt på stadsbussen från marieberg så sitter vi bredvid en kvinna som babblar om en hennes ägg och allt det var och så sa hon att hon skulle med en buss och när vi sitter på bussen så märker hon att hon har missat bussen och så börjar hon andas jätte djupt. Och sen frågar hon oss om någon av oss har en påse för hon var tvungen att spy och jag som satt bredvid henne fick panik typ! så jag fick fråga folk i bussen efter en påse och som tur så fick jag tag i en påse och så började hon typ as spy och där satt vi bredvid henne och höll på att spy med henne och sen frågar vi hur det är med henne och hon typ bara det krampar i magen hela tiden och sen sa hon att hon spydde lite blod så Sara fick ringa ambulansen och så mötte ambulansen upp oss vid resecentrum. Skit läskigt!

Lördag: Höll på att missa bussen på morgonen. Trodde att bussen gick klockan 8 och sen vaknade jag av mig själv bara så där klockan 6 och jag skulle upp halv 7 och så tänkte jag att jag kollar i säkerhetsskull om bussen gick klockan 8 men så gick det ingen klockan 8 utan halv 8 så det var ju bara snabbt att hoppa in i duschen och snabbt fixa sig. Fick vänta i timma på resecentrum innan vi åkte till marieberg. Och där fick vi våra modeller och så fick vi gå och hämta deras kläder och sen fick en som gick i tvåan sminka dom och sen fixade vi håret och sånt. Skit kul! Vi var 4 grupper med 3 modeller och en modell i min grupp vann! och den andra fick tävla om en andra chans.
Vid 4 var det ungefär slut och då kom farmor och hämtade mig och var där tills idag.

Söndag: Idag så har det inte hänt så mycket. Varit på 16 års kalas och nu sitter jag här och ska snart gå ner och äta mat och sen kolla på film med pappa.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0