Present

Blev inte så lång dag idag som jag trodde i skolan. Hann inte att äta frukost i morse och hann inte äta i skolan så jag skulle vara as hungrig om jag skulle få vänta till klockan 6 utan att äta mat så jag bestämde mig för att göra natur provet en annan dag och det gick bra sa läraren. Följde med Emma och Victoria till ungdomsmottagnignen men det var inte öppet så vi gick till kicks för Emma skulle köpa en foundation och jag fick med mig en present av dom på kicks. Fick även reda på att jag och susanna fick mvg på våran projekt och företagande redovisning så det var skönt. Har as mycket nu i skolan och är redan skol trött..
PUSS




Syns inte så bra med det är en foundation-pensel från maybelline, läppglans och mineral puder (rosa påsen), en parfym, en liten foundation från Lancome, silkesdroppar och rengöringsmedel från Clinque

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0