Sommarjobb

Måndag vilket innebär en ny vecka. Och en riktig jobbig än.. onsdag: prov. torsdag: nationella engelska. fredag: prov.
Så det blir en hel del plugg för mig och även i helgen för har en uppsats som ska vara inlämnad nästa vecka.
Iallfall efter skolan så gick jag och ellipellie till stan i kga och sökte lite sommarjobb. Lämnade ut 5 cvn och sen har jag sökt på kommun och en massa andra ställen. Är även andra handsval på en butik i marieberg så hoppas att jag får det men det blir nog inte så.
Skulle ju egentligen plugga idag när jag kom hem men det blev det inte utan big brohter och stylisterna. Men nu har jag sätt alla avnitt jag har missat så nu är det bara att sätta fart med pluggandet! fy fan.
PUSS


Vill tbx! Vill bara gå ut skolan och sen leva livet i usa och en massa andra roliga ställen i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0