Städning

Blev ingen praktik idag pga att jag inte mådde något bra i morse, men jag mår bättre nu allfall! (y)
Nu är jag nästan klar med att städa hela rummet. Har dammsugat, dammat,torkat golv och sånt tråkigt.
Har även hunnit med att läsa ut engelska boken så i morn är det bara att sätta igång med allt skriviande.
Åker ner till jeffa tidigt i morn för vi har bestämt att vi ska ha en jeffa och ps helg som innebär att vi ska vara ut i jeffas stuga hela helgen. På lördag förmiddag ska vi till bibblan i dfs och plugga och göra klart allt så vi kan slappa resten av helgen.
Nu måste jag fortsätta med städningen och sen ha en mysfredag med familjen.
PUSS

Fick en ny klocka av Ida i morse:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0