Tisdag

Idag har det varit en låång dag på praktiken. Som tur var kom två räddare och räddade mig , nämligen jessika och lovisa. Blev lite överraska när jag så de komma in i butiken. Fick ta en rast och vi gick och fikade,dock i en timma kanske inte det bästa men det gjorde inge! När jag kom tbx från fikandet så gick jag gå hem direkt typ så det var bra och skönt.
Har nyss skrivt klart matten, skrivit ut det jag ska kunna för naturprovet, skrivit klart frågor till min handledare och nu ska jag bara läsa ut engelska boken på 434 sidor men är på sidan 303 så har inte så mycket kvar så det går fort. Tur att boken är twilight för har ju läst boken på svenska och så klart sett filmen så kan ju allt redan. Kanske bäst att sätta fart om man vill ha någon ledighet ikväll?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0