Träningsvärk

Efter skolan igår bestämde jag och pappa att vi skulle ut och springa och det gjorde vi. Vi sprang till rävåsbacken och upp för den och runt allt det dära, eller jag gick upp för backen.Jag höll på att dö! Fy fan! Ja det är ju inte roligt att ha sämre kondis än sin pappa.. Men nu jävlar ska jag börja träna, få fin mage och bra kondis. Vi ska springa på fredag igen och då jävlar ska jag klara backen! hah kommer dock inte att göra det..
Sitter i skolan nu och har väldens träningsvärk i hela kroppen och är helt slut i kroppen.
Efter skolan åkter jag och emma till stan och shoppar lite, har två i damer som fyller år snart och har redan bestämt vad jag ska köpa så jag hoppas att de blir nöjda.
Nu måste jag skriva på engelska uppsatsen PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0