10 Maj

Kort skoldag i skolan idag eftersom vi hade 2 nationella prov i engelska. Det gick väl sådär.. haha hann ju inte med på hörövningen typ, jävlar vad fort det gick. När jag höll på att svara på första frågan ja då hade rösten redan sagt allt så jag inte hann höra vad svaren skulle vara på resten av frågorna.. Efter skolan gick vi upp några tjejer och åt mat på donkan och sen gick vi runt och kollade lite i affärer. Hittade ett par " cykelbyxor", ett par helt vanliga svarta.
Kom hem vid 2 och jag la mig på studsmattan och solade och vid 4 kom moa och skulle hoppa så då fick man underhålla henne en liten stund innan jag gick in och tittade på BB.
Vid 6 kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem och lagade mat och nu så sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig för jag har as ont i huvudet.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0