17 maj

Lååånnng skoldag idag. från 8:00 till 16:20.. Sista lektionen på idrotten så var vi ute i skogen och sprang och gick i 5 km och självklart gick jag,susanna och sandra lite vilse så vi kom i mål där man startar istället men vi kom ju fram iallfall! Juste jag var tvungen att gå med busskortet i handen och självklart så tappade jag det uppe på en kulle så då var det bara att springa upp igen på den dära jävla kullen..
Mormor ringde till mig sista lektionen och sa att hon hade mat färdigt åt mig så jag hoppade av bussen vid mormor så hade det börjat regnat och åskat och blixtrat som fan så morfar var tvungen att hämta mig vi vägen där bussen släpper av mig för jag kan ju inte gå på en väg där det är bara äng runt om och jag den högsta punkten. Livrädd var jag!
Nu så sitter jag och övar lite matte och ska läsa lite på svenskan sen ska jag ta natten för i morgon väntar nationella i matte och svenska redovisning...
PUSS


Vill tillbaka till USA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0