29 maj

I helgen så har det inte hänt ett skit. Jag har suttit framför datorn och tittat på vänner.
Idag så kom mamma och hämtade mig och vi åkte till ellinor och hämtade min shorts. När jag kom hem åkte jag,mamma och mosan ut och övningskörde och det gick skit bra! först åkte vi runt i industriområdet och sen ner till ip och sen vände och åkte till degernäs och sen hem till jeffa. Dagens lärdom var att man inte kan starta på trean ;) tog ett tag för mig och mamma innan vi kom på att jag hade i trean men annars gick det skit bra.
Nu så sitter jag och väntar på att gossip girls ska börja och efter det ska jag hoppa in i duschen och kolla BB.
Börjar bli lite spännande nu, final om en vecka. Tror att sara är en av dom två som åker idag.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0