Glad tjej!

Är super glad idag! kort skoldag, fint väder (allfall just nu!) och sen fick jag är super bra sms från ellinor som är i paris och frågar om hon ska köpa med hm's virkade shorts till mig och dom tackar man ju inte nej till när man får en sån förfrågan! skit glad är jag nu! Ellinooooorrr! vilken pärla!! Bäst är hon!
Nu så ska jag packa upp veckans kläder från pappa veckan och sen ska jag leta lite efter kläder tills i morn då våran klass ska stå och sälja kläder eller byta kläder med varandra.
Tar även en sväng med hunden också!
Idag så har jag bestämt mig att jag ska börja mitt nyttiga liv! Jag ska inte äta godis eller skräpmat. Undra hur länge det håller ;)? Tog min sista chocklad bit nyss så inge mer! Ska även börja träna bålen (tror jag de hette..) för minska lite på min svank. och sen när man tränar den så får man snyggare mage och rumpa och det är ju inge fel!
Nu ska jag sätta fart puss!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0