Plans and visions

Har nationella i engelska muntligt i morn och det handlar om Plans and Visions. Så sitter och funderar på vad mina planer och visioner är och jag har kommit fram till:


Ta studenten från Plusgymnaiset.


Skaffa ett jobb inom min utbildning jag gått t.ex bakom modeshowar, mode tidningar och sådant eller au pair skulle vara häftigt.


Resa jorden runt och se mig omkring i världen. Där jag vill besöka USA (så klart), England, Frankrike, Italien, syd afrika, indien, madagaskar, thailand, Kina, Japan, Australien, Nya zeeland, Hawaii, Mexico, Brasilen, Kanada och Alaska. 


Lära mig att surfa i Hawaii.


Åka så klart tillbaka till LA och bo där, hitta ett bra jobb som jag trivs med och har skit kul jobb och sen leva livet i La! min största dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0