Sista redovisningen

I nästan 7 timmar har jag och susannat prata i skype och gjort ett kollage och skrivit om det. Vi är snart klara och är super trötta båda två. Det är så jävla skönt att vi snart är klara och att det är våran sista redovisning och inlämningsuppgift i ettan!
Hade nationella i matte i skolan idag och det gick väl sådär.. Det var mycket lättare än vad det var i nian! Talen var inte så jätte svåra att förstå men helvete vad svårt det var att få det att stämma. Jag och susanna satt sitt kvar i klassrummet och var as irrterade på talen inte gick att lösa. Men det är så jävla skönt att alla nationella är gjorda! Fick reda på att jag och susanna fick MVG på arl uppgifter samt mvg på en annan uppgift. Fick även reda på att jag,susanna och emma fick mvg på naturrapporten! SUPER GLAD för det!
Nu ska vi skriva färdigt det sista och sen ska vi ta natta PUSS!


bäst är vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0