Natt inlägg

Dålig uppdatering jag vet men har inte haft tid i veckan. Hade en så jävla bra kväll i tisdags på twiday! dock så började den ju inte bra men jag lever och mår bra. Breaking dawn var helt grym! Fan vad bra den var och den fick bara en 1:a av aftonbladet :o Men kanske inte så konstigt egentligen för det är ju mer en tjej film och sen handlar första delen i boken om bröllopet och graviditeten. Andra delen kommer det hända mer action i filmen.
Lägger upp bilder i morgon på vad jag shoppade i onsdags! Har inte tid eller orken att göra det nu..
Praktikdagarna går bra och fort som tur är. Men snart börjar skolan och tillbaka till allt pluggande. Har två hemprov jag ska göra i veckan också och en gruppredovisning i svenska på 30 min..
Helgen har bara bestått av film och slapp. Känner mig inge bra i kroppen och är as förkyld också.

Sitter just nu och tittar på hangover 2 och det är helt okej. Ska gå och lägga mig snart och hoppas på att förkylningen går över. I morgon blir det en plugg dag och ska även hinna med att träna lite med pappa.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0