19 september

Har inte haft tid eller orkat bloggat i helgen.. Men åkte och tittade på fotboll i lördags med elli och sen gick vi till agen och åt pizza me david och pasma. Efter pizza blev jag och elli sugna på melon så då stack vi till ica och köpte det och sen hem till mig och titta på vänner ;)
Söndagen bestod enbart av plugg.... Satt och pluggade från 11 till 5 på kvällen. Hjärnan var helt dö efterråt.
Är inte rikitgt klart med allt så måste fixa det i veckan.
Fick gå upp och jobba i morse från 7-10 och nu sitter jag i skolan och ska ha engelskan. 20 över tre får jag åka hem och sova en stund ;)
PUSS


haha söt!

Kommentarer
Postat av: elli

söt vän du har, vem är det...?

2011-09-19 @ 22:26:26
URL: http://ellinora.blogg.se/
Postat av: psss

ja. någon tönt från valla och hennes kompis som tror att dom är as coola när dom leker med kompassen...

2011-09-20 @ 12:17:49
URL: http://linneeapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0