Maria Montazami

Jag och susanna sprang upp på stan en stund efter skolan. Dock fick vi stressa som fan på grund av bussarna. Vi hade typ en och en halv timme på oss men sen var det en så jävla kö inne på donkan så där var vi ju i typ 50 min. Efter donkan sprang vi runt på stan och letade efter ett ställe som man kan fylla på busskort och tillslit hittade vi det på pressbyrån. Där efter gick vi till Make Up Store och köpte Maria Montazamis läppstift. Skulle köpa ett par skor på din sko men när jag kommer dit fanns dom inte i min storlek... Och så skulle jag köpa ett par byxor på rut m.fl. Men inte där heller fanns det i min storlek... Får sticka upp på stan nästa vecka och leta.
Sen jag kom hem har jag fått suttit med svenskan och är inte klar ännu.
Ska skriva färdigt nu och sen gå och lägga mig och titta på vänner.
PUSS




Maria Montazamis läppstift från Make Up Store 170 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0