13 januari

Kass uppdatering igen! Men har inte haft så mycket att skriva om. De senaste dagarna har jag legat hemma och kollat på vänner hela dagarna. Har hunnit med några träningspass också men annars har det inte hänt så mycket mer. I fredags hade vi överraskningsfest två kompisar som fyllde 18 och de blev väldigt överraskade så det var en rolig kväll. Saknade dock min partypingla.. Men jag överlevde!;)
i morgon blir det jobba fram till lunch och sen hem och ta det lugnt. Kommer kanske inte hinna blogga något nu i veckan eftersom att jag har praktik på onsdag och åker till sussi på torsdag och sen fredag åker vi till Romme och åker skidor. Kommer bli as kul!
Just nu ligger jag och kollar på Monte Carlo och myser med bebisen.
Puss!

Snodde en bild från fb från fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0