5 februari

Kass uppdatering jag vet! men jag har inte haft tid eller orken. I veckan så har jag haft praktik på Bröllopspalatset och det har varit kul. Är ledig på måndagar och tisdagar så praktiserar jag på lördagar istället.
Igår efter praktiken åkte jag in till elli och sen åkte vi till Marieberg en stund.
Fick med mig hem en topp och sminkborttagning. På kvällen så åt vi pizza och chips och dipp medans vi tittade på melodifestivalen.
Idag åkte jag och mamma in en sväng till team sportia och köpte en skidjacka till mig. Sen åkte vi hem och kollade på jägarna 2 och efter det så har jag och hugo bara tagit det lugnt och kollat på vänner. Är as rastlös och vet inte vad jag ska göra, är as träningssugen men är för feg för att gå ut själv i mörkret. Ska försöka få med jeffa i morgon förmidda på en långpromis. Dock får inte hugo följa med än för han är för lite än men längtars tills vi ska ta lång promisar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0