10 januari

Sitter i skolan och pluggar för fullt inför provet som är 20 i. Hoppas på att få sluta tidigare så att jag kommer hem till lilla hugo. Har inte tid eller ork att blogga men nu ska jag börja blogga lite mer för emma klagar så ;) I helgen så sov jag och hugo hemma hos elli och drog dit lite folk och spelade monopol som tog hela kvällen. Men roligt var de! har inte hänt så mycket mer i helgen än att jag har legat hemma och pluggat lite och kolla på tv. Snart praktik i tre veckor och har inte hittat någon praktikplats än. Tänkte på bröllopsbutiken i dfs eller spa och relax eller något sånt. Orkar inte pendla så hoppas att jag få vara på någon av dem. Nu ska jag plugga vidare och hoppas på att jag klarar det! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0