Nytt år!

Dålig uppdatering jag vet! Men har inte haft tid att göra det. Julen var helt okej! Lite tråkigt bara att inte alla i familjen var med men annars var den bra. Hugo var lite rädd för tomten bara:) åkte på mellandagsrea i Marieberg med paja och teo och snacka om att det var mycket folk! Fick med mig hem en ny pyjamas, tröjor och skidsaker. Jobbade två dagar mellan jul och nyår så den vecka gick fort! Var även hos veterinären med Hugo och tog spruta och det tyckte han inte om. Gud vad ledsen han blev, usch vad hemskt det var! Nyår kunde ju ha varit lite bättre men det kommer flera nyår som tur är! Igår åkte jag och jeffa på bio. Vi kollade på new years eve och den var helt okej! Idag har jag och Hugo bara tagit det lugnt och det ska vi fortsätta med hela dagen. Nu ska vi lägga oss och kolla på filmen life as we know it. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0