8 maj

Vaknade i morse halv 6 när klockan ringde och trodde att det var onsdag och att jag hade sovmorgon så jag ställde om klockan och somnade om. Vaknar klockan 6 och inser att det är tisdag så fick skynda mig iväg till bussen, men kom typ bara 20 min sent. Hade nagelprov i skolan idag och det gick bra 50/50 rätt. När jag kom hem så kom jeffa förbi en stund och vi prata lite och sen gick jag en långis med hugo. Gick en timma med han i skogen typ i en timma. De du elli! alldelse själv!;)
Nu så har jag precis kollat på BB och ska hoppa in i duschen och ha lite spa kväll med ansiktsmask och inpackning. Senare ikväll blir det att skriva lite på uppsatser och kolla oth.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0