Hemma

Hemma hos mamma efter en helg hos pappa. I fredags träffade jag jessika en stund och vi käkade lite mat och kollade på bb. På lördagsmorgon åkte jag och pappas "familj" in til örebro och köpte lite saker till emanuels nya bil och sen åkte vi vidare till farmor och farfar och spenderarde resten av dagen där. På kvällen kom ellinor in till mig och vi gick till ica och köpte lite godis och energidryck för att hålla oss vaken hela natten och kolla på film men inte gick det så bra. Vi somnade båda till första filmen (y). Övningskörde lite pappa idag också innan jag åkte till mamma nu sitter jag här och ska börja skriva klart ett uppsats som ska vara inlämnad i morgon.
PUSS!
Coola brudar!

Kommentarer
Postat av: elli

somnade vi till första filmen?

ja, den som snarka gjorde det iaf!!;);)

2012-05-20 @ 15:02:27
URL: http://ellinoragren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0